Klantvriendelijkheidstraining chauffeurs

17/6/2017 Bedrijfsnieuws Nieuwsoverzicht

De levering van onze artikelen vindt altijd plaats door onze vaste partners. Zij hebben dus regelmatig persoonlijk contact met onze klanten en dragen bij aan de relatie tussen AVZ en haar klant. Wij vinden het daarom belangrijk dat ook dit contact voor beide partijen zo prettig mogelijk verloopt. Op zaterdag 17 juni hebben de chauffeurs van onze partners daarom een cursus klantvriendelijkheid gevolgd, waarbij ook aandacht is besteed aan de (verkeers)veiligheid. Hierbij is onder andere aan bod gekomen:

  • Hoe ga ik om met conflicten en stress situaties?
  • Richt je op je eigen gedrag, blijf vriendelijk en beleefd
  • Handel zodat je doel bereikt wordt, niet om de ander de les te lezen of om je gelijk te halen
  • Zorg voor veilig gedrag voor jezelf en je medeweggebruikers
  • Voer dagelijks een start-up safety check van het voertuig uit
  • Probeer elke dag om schades en ongelukken te voorkomen

De chauffeurs zetten zich altijd in om de aflevering veilig en correct plaats te laten vinden, maar nu wellicht op een nog vriendelijkere manier!